چگونه بواسیر می گیریم؟

سه شنبه 24 مهر 1397
0:42
رها

بواسیر عارضه ای است که در بافت های سیاهرگی کانال مقعدی ظاهر می شود. در وضعیت نرمال این سیاهرگها به سان بالشتکی ترکیبی از مجرای سرخرگی – سیاهرگی و بافت پیوندی، وظیفه کنترل مدفوع را برعهده دارند، اما زمانی پیش می آید که این رگها ورم می کنند و اینجاست که دچار بواسیر می شویم.

عکس بواسیر

بواسیر عارضه ای است که در بافت های سیاهرگی کانال مقعدی ظاهر می شود. در وضعیت نرمال این سیاهرگها به سان بالشتکی ترکیبی از مجرای سرخرگی – سیاهرگی و بافت پیوندی، وظیفه کنترل مدفوع را برعهده دارند، اما زمانی پیش می آید که این رگها ورم می کنند و اینجاست که دچار بواسیر می شویم.

این بیماری بسیار رایج است و در صورت گرفتن آن نباید هیچ ترس و نگرانی به خودتان راه بدهید. از هر 4 نفر 3 نفر به این بیماری مبتلا می شوند. سن برای گرفتن این بیماری نیز مهم است، ممکن است گرفتن بواسیر در سنین مختلف اتفاق بیفتد. فقط باید نشانه های آن را بشناسید و در زمان مناسب نسبت به درمان آن اقدام کنید.

این بیماری علل های گوناگونی دارد. بسیاری از علت های آن ناشناخته هستند. یکی از علت های آن، ممکن است بر اثر تنش در حرکات روده یا افزایش فشار بر روی این رگ ها در زمان بارداری ایجاد شود.


بواسیر بیماری است که بر اثر تورم رگ های خونی در مقعد ایجاد می شود و می تواند علت های مختلفی مثل پیری، یبوست، اسهال، بارداری، چاقی، رژیم غذایی نامناسب و عادت های نادرست رزومره داشته باشد. همه این علت ها منجر به ایجاد تنش و فشار بر روی مقعد بیمار شده و گشادی رگ های مقعد را باعث می شود.

ممکن است بواسیر در درون آنال ایجاد شود که به این حالت بواسیر داخلی می گویند و اگر به بیرون از آنال و در زیر پوست اطراف آنوس قابل مشاهده باشد تبدیل به بواسیر خارجی می شود.

حالت دیگری از بواسیر نیز وجود دارد، و آن زمانی است که در بواسیر لخته ای ایجاد شود. به این حالت بواسیر لخته ای یا ترومبوز می گویند. همه انواع بواسیری که نام بردیم خطری ندارند اما با درد و گاهی اوقات با خارش و خونریزی همراه هستند. این زمان نیاز به تخلیه و حذف کامل بواسیر دارید.

خوشبختانه امروزه روش های درمانی خوبی برای بواسیر در دسترس همه است. درمان بواسیر با لیزر یکی از این روشهای سریع و کم درد برای درمان بواسیر است و البته روش جراحی نیز روشی برای حذف کامل آن است. همچنین بسیاری از افراد می توانند آن را با روش های خانگی و با تغییر سبک زندگی خود کنترل و آرام کنند.


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
روش های درمان بواسیر بسیار متنوع است. ما در کلینیک سامان سعی می کنیم همه این روش هایی که به درمان بواسیر منجر می شوند را برای شما توضیح بدهیم. می شود گفت که برای بهبود و درمان بواسیر راه ها و روش های مختلفی دارد. اصلا نباید نگران باشید. به نظر می رسد اگر به دنبال درمان قطعی بواسیر هستید باید روش های پزشکی را امتحان کنید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درمان فوری بواسیر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]